نرم‌افزار کارتخوان اندرویدی ماهر: اتصال آسان به سامانه مؤدیان

نرم‌افزار کارتخوان اندرویدی ماهر: اتصال آسان به سامانه مؤدیان

صاحبان مشاغل صنفی و غیرصنفی که با مصرف‌کننده نهایی سروکار دارند و صورتحساب‌های فروش خود را با دستگاه‌های کارتخوان (دستگاه‌های پوز) صادر می‌کنند، تا پیش از تصویب قانون سامانه مؤدیان و پایانه‌های دانشگاهی، برای پرداخت ارزش افزوده، اظهارنامه مالیاتی تکمیل می‌کردند و به سازمان امور مالیاتی تحویل می‌دادند.

از زمان اجرای قانون مذکور، پس از عضویت مشاغل مشمول در سامانه مؤدیان، شرکت معتمد اول هوشمند راهبر (ماهر) از نرم‌افزاری به نام نرم‌افزار ماهر رونمایی کرد که با نصب بر روی دستگاه‌های کارتخوان اندرویدی قابلیت ارسال آسان صورتحساب به سامانه مؤدیان را خواهد داشت. به عبارت دیگر، اصناف با نصب این نرم‌افزار بر روی دستگاه کارتخوان اندرویدی می‌توانند در فرایندی ساده و کوتاه، همان لحظه که صورتحساب خود را صادر می‌کنند، با انتخاب گزینه ارسال به سازمان، صورتحساب را به سامانه مؤدیان نیز ارسال کنند.

نحوه اتصال دستگاه کارتخوان اندرویدی به سامانه مؤدیان

نسل قدیم دستگاه‌های کارتخوان می‌بایست در کارپوشه اختصاصی مؤدی طی مراحلی به سامانه مؤدیان متصل می‌شد، اما دستگاه‌های کارتخوان اندرویدی، با نصب نرم‌افزار ماهر بر روی آن، نیازی به اقدام جهت اتصال به سامانه مؤدیان ندارند و خودبه‌خود به کارپوشه هر مؤدی در سامانه مؤدیان متصل خواهند شد، ولی فقط در صورتی که مؤدی در نرم‌افزار گزینه ارسال به سازمان را انتخاب کند، صورتحساب الکترونیکی او به سامانه مؤدیان ارسال خواهد شد.

مزیت نرم‌افزار کارتخوان اندرویدی ماهر

نرم‌افزار ماهر قابلیت اتصال به بیش از بیست بانک و مؤسسه مالی – اعتباری طرف قرارداد را دارد و با داشتن کاربری آسان در ارسال صورتحساب‌های الکترونیکی در زمانی کوتاه به کاربران کمک خواهد کرد. در ادامه برخی مزیت‌های این اپلیکیشن هوشمند را برمی‌شمریم:
– شخصی‌سازی‌شده برای هر صنف با توجه به نیازمندی‌های آن:
برای مثال صنف طلافروشان، از طریق نرم‌افزار ماهر، امکان محاسبه‌ی نرخ‌های متفاوت مالیات بر ارزش افزوده )اصل طلا معاف از مالیات، و اجرت و سود و حق‌العمل مشمول مالیات( را خواهد داشت.

– امکان ذخیره صورتحساب و پس از آن ارسال در زمان دلخواه به سامانه مودیان؛

– قابلیت تعریف مشتریان حقیقی، حقوقی و همکار بر روی دستگاه کارتخوان؛

– قابلیت تعریف کالاهای جدید بر روی دستگاه کارتخوان؛

– عدم نیاز به اینترنت به منظور صدور صورتحساب؛

– قابلیت انتخاب نحوه پرداخت مبلغ صورتحساب به صورت نقدی، نسیه و نقدی – نسیه؛

– امکان ویرایش هر یک از صورتحساب‌های صادره؛

– قابلیت ثبت و صدور صورتحساب ابطالی، اصلاحی و برگشت از فروش؛

– امکان مشاهده گزارش صورتحساب‌های صادره و یا ارسالی به سامانه مؤدیان بر روی دستگاه کارتخوان؛

– قابلیت افزودن امکاناتی نظیر باشگاه مشتریان و انبارداری بر اساس اعلام نیاز مشتری.
گفتنی است شرکت معتمد اول هوشمند راهبر (ماهر) دستگاه کارتخوان هوشمند را هم به صورت فروشی و هم به صورت امانی در اختیار اصناف قرار خواهد داد.

کارشناسان ماهر با آموزش نصب نرم‌افزار ماهر و نحوه کار با دستگاه کارتخوان و نیز با پشتیبانی در تمام مراحل ثبت، صدور و ارسال صورتحساب‌ها (حضوری یا تلفنی) همراه و همیار شما خواهند بود.

به منظور مشاوره در این زمینه یا تهیه دستگاه کارتخوان اندرویدی و نرم‌افزار ماهر با این شماره‌ها تماس بگیرید.

0219002959

09025448315


به این مطلب امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *