تهران، 28 مرداد ماه – در روز یک‌شنبه، 28 مرداد ماه، جلسه‌ای با حضور رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر شمیرانات تهران همراه با جمعی از معاونین و مدیران اداره کل امور مالیاتی شمیرانات برگزار شد. این جلسه با هدف معرفی خدمات شرکت ماهر به مودیان صنف طلا و جواهر تشکیل شد.

در این نشست، نمایندگان شرکت ماهر به معرفی محصولات و خدمات خود پرداختند و از راهکار هوشمند کارتخوان اندرویدی و نرم افزار اختصاصی صنف طلا و جواهر ماهر رونمایی کردند. این کارتخوان مجهز به نرم‌افزار حسابداری اندرویدی است که صاحبان کسب‌وکار طلا و جواهر می‌توانند با یک کلیک، صورتحساب‌های الکترونیکی خود را به کارپوشه خود در سامانه مؤدیان ارسال کنند.

آقای امیریان رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر شمیرانات تهران، در این جلسه به مواردی چند از دغدغه های صنف طلا و جواهر در رابطه ارسال صورت حساب الکترونیکی به سامانه مودیان اشاره کرد.

محسنی مقدم مدیر اشخاص حقیقی اداره کل امور مالیاتی شمیرانات به اتصال هر چه سریع تر مودیان طلا و جواهر، به شرکت‌های معتمد و صدور و ارسال صورت حساب الکترونیکی از این طریق تاکید کرد.

شرکت ماهر، با تکیه بر تیمی از متخصصان و کارشناسان مجرب، همواره در تلاش است تا با ارائه راهکارهای هوشمند و امن، و نیازهای مختلف کسب‌وکارها را برطرف سازد و به تسهیل فرآیندهای مرتبط با سامانه مودیان کمک کند.

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *